Jäsenille

Liity uudeksi jäseneksi alla olevasta painikkeesta! Painiketta klikkaamalla näet myös jäsenmaksujen suuruuden ja kaikki jäsenyyteen liittyvät tiedot.

Pidä omat jäsentietosi ajan tasalla ilmoittamalla osoitteenmuutokset jäsensihteerille tai päivittämällä ne näppärästi itse alla olevasta painikkeesta!

Kun teet talkootöitä, ilmoita jäsensihteerille tehdyt talkootunnit alla olevasta painikkeesta!

Itsenäiset talkootehtävät löytyvät alla olevasta painikkeesta (dokumentti avautuu uuteen ikkunaan). Listaa pyritään koko ajan päivittämään, joten ilmoita suorittamasi työt dokumentista löytyvillä ohjeilla.

Kerhon toimintaedellytyksiä ylläpidetään talkoovoimin, joten toimintamme kannalta on välttämätöntä, että mahdollisimman moni jäsenistä osallistuu työmäärän jakamiseen. Hallin käyttäminen edellyttää talkootuntivelvoitteen suorittamista. Alla olevasta painikkeesta pääset tutustumaan talkoovelvoitteen sääntöihin.