MAKSULLISET VUOROT

Jos haluat varata omalle ryhmällesi oman, maksullisen vuoron, siihen on RSKK:n jäsenillä ensisijainen mahdollisuus, ennen kuin yli jääviä vuoroja myydään ulkopuolisille. Vuorojen jakamisessa huomioidaan aktiivisuus RSKK:n toiminnassa.

Hallin hinnat:

• arkipäivisin (ennen klo 16) 20€/h
  • arki-iltaisin (klo 16 eteenpäin) 30€/h
  • viikonloppuisin 35€/h
  • viikonloppuisin puolikas päivä (klo 8-14 tai 14-21) 175 €
  • viikonloppuisin kokonainen päivä (klo 8-21) 350€

Pakkasrajana on -15 °C. Jos vuoro peruuntuu pakkasen takia, annetaan tilalle korvaava vuoro.

JÄSENTEN VUOROHARJOITTELU

Hallikausi on vuosittain 1.9.-30.4. Tällöin hallin käyttö on jäsenille maksullista. Hallin käyttäminen edellyttää myös vuosittaisen aktiivisuusvelvoitteen suorittamista. Aktiivisuusvelvoitteen suorittamisen ohjeet näet täältä

Syyskausi on 4 kk (1.9.-31.12.) ja kevätkausi 4 kk (1.1.-30.4.). RSKK:n jäsenille kausikortin hinta on 40€/kausi. Koko kauden voi maksaa kerralla, jolloin hinta on 70€. Maksamalla hallimaksun on oikeutettu käyttämään hallia ohjatuilla lajivuoroilla sekä vapaavuoroilla.

Jäsenet voivat lunastaa halliin oman avaimen maksamalla 50€ avainpantin. Avainpantti peritään kaikilta, jotka oman avaimen lunastavat, koska majan avainten osalta käytäntö on osoittanut, että avaimet eivät muuten palaudu yhdistykselle ja hallin uudet turva-avaimet ovat kovin kalliita yksittäin teetettynä. Pantti maksetaan takaisin, kun jäsen aikanaan palauttaa avaimen.

Avainpantit ja hallimaksut maksetaan yhdistyksen tilille. Tili- ja viitenumerot löytyvät yhteystietosivulta (linkki). Avaimen voi lunastaa Merja Ruutikaiselta (ruutimer@gmail.com) kuittia vastaan.

Halliharjoittelumaksun maksaneiden jäsenten on mahdollista hyödyntää hallin varaamattomia tunteja omaan harjoitteluunsa. Jokaisella vuoroaikojen ulkopuolella treenaavalla tulee olla halliharjoitteluoikeus (aktiivisuusvelvoite suoritettu ja maksu maksettu). Varauksien ulkopuolisella ajalla "sopu sijaa antaa", lajien ja harjoittelijoiden kesken, tai oikeutta rajoitetaan - näin myös väärinkäytösten kohdalla. Vapaata aikaa voi siis käyttää kaikkien lajien harjoitteluun, myös samanaikaisesti.

Vapaa-harjoitteluaikana tai vuoroilla, jos tilaa on, voi jäsen tuoda satunnaisesti yksittäisen vierailijan harjoituksiinsa. Vierailijan harjoittelumaksu on 10€/vuoro. Se maksetaan yllä olevilla tilitiedoilla ja siitä ilmoitetaan yllä mainittuun sähköpostiin (vierailijamaksu, jäsenen nimi, vierailijan nimi, milloin käytetty).

Jäseneksi aikovien tutustumiskäynnit treeneissä: tutustuminen koiran kanssa on mahdollista maksutta yhden kerran, esim. oikeantasoisen harjoitteluryhmän selvittämiseksi. Käynnistä sovitaan lajiyhteyshenkilön kanssa, joka laittaa tiedon käynnistä hallitukselle.