Riihimäen Seudun Kennelkerho ry:n jäsenyys

Jäsenmaksut ja liittymismaksu 2024

• uuden jäsenen liittymismaksu 20€, perhejäsenen liittymismaksu 10€
  • jäsenmaksu vuosijäsen 20€, perhejäsen 10€

Riihimäen Seudun Kennelkerhon hallitus käsittelee jäsenhakemukset kokouksissaan. Kun jäsenyys on hyväksytty, jäsensihteerimme lähettää sinulle viitenumerolla varustetun maksulomakkeen, jolla voit maksaa jäsenmaksun. RSKK ei luovuta jäsentietoja suoramarkkinointia varten eikä muille ulkopuolisille tahoille.

Riihimäen Seudun Kennelkerhon jäsenenä pääset harjoittelemaan eri lajeja joko omatoimisesti tai mukavassa porukassa. Kerhollamme on upeat harrastuspuitteet: kaksi ulkokenttää - kivituhkapohjainen ja nurmipohjainen kenttä - sekä hiekkatekonurmipohjainen maneesityyppinen halli. Lue lisää Kennelmajasta ja harrastuspuitteistamme täältä.

Oletko kiinnostunut agilitysta, tokosta vai kenties pk-lajeista? Vai oletko menossa näyttelyyn ja haluaisitte koirasi kanssa hioa kehätaitojanne? Eri lajien harjoittelumahdollisuuksista saat parhaiten tietoa lajin yhteyshenkilöiltä.

Aktiivisuusvelvoite

Kerhomme toiminta perustuu vapaaehtoistoimintaan ja meillä on käytössä aktiivisuusvelvoite, josta lisätietoja löydät täältä.

Henkilötietojen käsittelyssä sovelletaan henkilötietolakia. Lain edellyttämä rekisteriseloste nähtävissä täältä.