Hallitus

JäsenMerja Ruutikainen
Jäsen-

Puheenjohtaja Eeva Heikkerö

Olen Eeva Heikkerö ja RSKK:n hallituksessa jo aika monetta vuotta mukana. Tällä hetkellä kotoa löytyy nuori irlanninsusikoira, jonka kanssa harrastetaan varsinaisesti viehejuoksuhommia, mutta myös tokoa ja rallytokoa. Aiemmin kisasin tokossa ja rally-tokossa bernhardinkoirieni kanssa. Koira nauttii kaikesta tekemisestä ja itselläkin on hauskaa kunhan ei ota asioita liian vakavasti. Yhdistystoiminta on minulle motivoivaa ja palkitsevaa, pidän tiimityöskentelystä ja meillä on RSKK:ssa huippuporukkaa!

Varapuheenjohtaja Anne Ikonen

Olen Anne Ikonen, Hausjärveltä. Ensimmäinen Landseer on saapunut minulle vuonna-95 ja siitä lähtien niitä on perheenjäseninä ja
harrastuskavereina ollut. Tällä hetkellä kotoa löytyy kolme koiraa:
kaksi Landseeria sekä yksi Bergamasco . Muutamia Landseer-pentueita on myös maailmaan saatettu kennelnimellä Wuoriluodon.

Koiraharrastajana olen vuosien varrella harrastanut useita lajeja sekä
kiertänyt näyttelyitä Suomessa ja ulkomailla sekä esittänyt monenrotuisia koiria. RSKK:ssa minuun voi törmätä myös rallytokossa sekä noseworkissa, joita olen päässyt treenaamaan omilla koirillani.
Itselle kaikista tärkeintä, lajista riippumatta, on koiran ja ohjaajan
välinen suhde

Sihteeri Kaisa Heikkerö

Olen Kaisa Heikkerö, RSKK:n hallituksen jäsen ja landseerin iloinen omistaja Hausjärveltä. Harrastan koirani kanssa vesipelastusta, tokoa, rally-tokoa ja hakua, mutta tilaisuuden tullen kokeilen mielelläni kaikenlaisia muitakin lajeja. Erilaisiin lajeihin tutustumalla oppii aina jotain uutta ja löytää välillä uusiakin mieluisia harrastuksia.

Harrastuksen lomassa olen suorittanut VEPE:n koetoimitsijan ja koulutusohjaajan sekä rally-tokon koetoimitsijan pätevyydet.

Jäsen Päivi Hovi

Jäsen Heidi Lehtonen

Jäsen Leena Jokinen

Olen Leena Jokinen ja olen harrastanut 40 vuotta suursnautserien kanssa. Tällä hetkellä on numero viisi, Sauli 4v.

Jäsen Ilona Mallat

Ilona luopui hallitustehtävästään 12.3.2024

Jäsen Mika Rantanen

Jäsen Merja Ruutikainen

Olen Merja Ruutikainen, asun Riihimäellä ja tällä hetkellä minulla on yksi saksanpaimenkoira, Ara Lengy eli Manja. 30-vuotta sitten ostin ensimmäisen saksanpaimenkoirani ja siitä lähtien olen ollut RSKK:n
toiminnassa mukana. Välillä aktiivisemmin, välillä hieman ”huilien”. Johtokunnassa olen ollut myös aiemmin ja minulla on koetoimitsijan pätevyydet useampaan lajiin.

Hallin valmistumisesta lähtien (2011) olen ollut myös kerhon rahastonhoitaja ja hallin sekä majan varausten ylläpitäjä. Koiraillani olen harrastanut metsäjälkeä, tokoa, agilityä, suojelua ja voisi sanoa ”päälajina” erikoisjälkeä. Sen puitteissa olen ollut edustamassa Suomea MM-kisoissa 8 kertaa, parhaana sijoituksena MM 6. vuonna 2015 Moskovassa.

Meillä on RSKK:ssa mahtavat puitteet harrastaa kesällä sekä talvella, useat lajit ovat seuramme rikkaus ja vaalitaan sitä yhdessä.