Esineruutuilta torstaina 1.8.2024

3.7.2024

Riihimäen Seudun Kennelkerho järjestää esineruutuillan torstaina 1.8. klo 17:30 alkaen noin klo 20 asti.
Tule tutustumaan esineruudun alkeisiin, ratkomaan ongelmia tai muuten vaan treenaamaan hyvässä
seurassa!

Esineruutuilta pidetään Hausjärvellä ja mukaan otetaan enintään 10 koiraa. Tilaisuus on RSKK:n jäsenille
ilmainen ja muille 10 €/koira. Illan ohjelmaan sisältyy lyhyt johdanto ja käytännön harjoitukset (1
harj/koira). Tapahtuma sopii kaikille esineiden etsinnästä kiinnostuneille omista lajeista tai
harrastustaustasta riippumatta.

Kouluttajina toimivat RSKK:n omat Heli Rissanen ja Sara Mastokangas.
Helillä on neljän koiran kanssa kilpailukokemusta pk-metsäjäljeltä arvokisatasolta ja menestystäkin, kuten SM-pronssi ja NOM-mestaruus vuodelta 2018. Heli on ehtinyt toimia myös pk-metsäjäljen ja esineruudun kouluttajana lukuisilla erilaisilla leireillä.
Sara on harrastanut palveluskoiralajeja noin 15 vuotta usean eri koiran kanssa ja treenaa tällä hetkeä hakua ja jälkeä belgianpaimenkoiriensa kanssa. Koetalkoissa Sara vastaa mielellään esineruudun pyörittämisestä, koska pääsee silloin näkemään koirien nenätyöskentelyä aitiopaikalta.

Ilmoittautumiset: helirissanen.rm@gmail.com 26.7. mennessä.

RSKK:n jäsenillä etusija 12.7. saakka, jonka jälkeen tapahtuma täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Kerro ilmoittautuessasi oletko RSSK:n jäsen, koiran rotu ja ikä ja lyhyesti siitä mihin kaipaat oppeja tai apuja.

Tervetuloa mukaan!