Ilmoittautuminen rally-tokon piirinmestaruusjoukkueeseen

1.8.2023

Rally-tokon Etelä-Hämeen Kennelpiirin piirinmestaruuskoe järjestetään Hämeenlinnassa Suvipielisessä 24.9. Löytyisikö RSKK:lta innokkaita kisaajia kerhon joukkueeseen?

Joukkuekilpailusta sanotaan seuraavaa:

Joukkuekilpailuun saavat osallistua yhdistykset, joiden kotipaikka on Etelä-Hämeen kennelpiirin alueella. Yhdistykset voivat osallistua yhdellä tai useammalla joukkueella, mutta kilpailun järjestäjällä on oikeus rajoittaa joukkueiden määrää.

Koiran ohjaajan pitää olla edustamansa yhdistyksen jäsen. Sama ohjaaja voi osallistua useammalla koiralla, mutta edustaa vain yhtä yhdistystä. Joukkueen kokoonpano tulee ilmoittaa ennen koetta ilmoittautumisajan puitteissa järjestäjälle.

Joukkuemestaruudesta kilpailevassa joukkueessa voi olla korkeintaan viisi koirakkoa seuraavasti: kolme alokasluokan tai avoimen luokan koirakkoa (alempien luokkien koirakot) sekä kaksi voittaja- tai mestariluokan koirakkoa (ylempien luokkien koirakot). Joukkueella voi olla kaksi varakoirakkoa, joista toinen on alempien luokkien varakoira ja toinen ylempien luokkien varakoira. Minimivaatimus joukkueeksi on kaksi alemman luokan koirakkoa ja yksi ylemmän luokan koirakko.

Säännöt kokonaisuudessaan: https://www.etelahameenkennelpiiri.fi/jaostot/rally-tokojaosto/

Kokeen tarkat tiedot löytyvät virkku.net

Kerho kustantaa joukkuelaisten osallistumismaksut. Joukkueet tulee ilmoittaa 1.9. mennessä, joten ilmoittaudu piakkoin mukaan joukkueen kokoojalle: katariina.koskinen (at) outlook.com