Keskustelutilaisuus majalla to 25.5. klo 17, aiheena mahdollinen videovalvonta harrastetiloihin

9.5.2023

Saimme jäseneltä ehdotuksen tallentavasta videovalvonnasta halliin ja mahdollisesti myös kentälle. Valvontajärjestelmät ovat monissa harjoittelupaikoissa lisääntyneet. Perusteena valvonnalle on yleensä tarjota suojaa niin yhdistyksen omaisuudelle kuin tiloissa koulutettaville eläimille. RSKK:n tiloissa ei ole tähän mennessä ilkivaltaa tai väärinkäytöksiä onneksi raportoitu.

Ajatuksena olisi, että tallenteita voitaisiin katsoa vain rikosepäilyn perusteella, viranomaisten toimesta. Paikalla keskustelutilaisuudessa on asiantuntija turvallisuusjärjestelmiä toimittavasta yrityksestä vastaamassa mahdollisiin kysymyksiin ja kertomassa meille aiheesta. Haluamme kuulla jäsenistöä ennen asian mahdollista edistämistä.

Tilaisuudessa kahvitarjoilu, lämpimästi tervetuloa!