Rally-tokon ja Tokon piirinmestaruusjoukkueisiin kaivataan koirakkoja!

27.7.2021

Rally-tokon piirinmestaruuskoe järjestetään 4.9. RSKK:n kennelmajalla ja Tokon piirinmestaruuskoe 5.9. Hämeenlinnassa. Lisätiedot kokeista Virkussa.

Kokeisiin ilmoittautuminen alkaa 1.8. RSKK:n joukkueisiin on mahdollista ilmoittautua mukaan kommentoimalla Facebookin julkaisuun tai sähköpostitse katariina.koskinen at outlook.com (Rally-toko) tai anni.roiha at gmail.com (Toko).

Jos Rally-tokon joukkueeseen halukkaita on useita, voidaan ilmoittaa myös kaksi joukkuetta. Tokossa osallistuminen on rajoitettu yhteen joukkueeseen per seura. Varakoirakoksi voi myös ilmoittautua.  Joukkueiden kanssa järjestetään torstai-iltaisin kimppatreenejä ennen koetta.

Rally-toko:
"Joukkuemastaruudesta kilpailevat korkeintaan viisikoiraiset joukkueet. Joukkue voi muodostua kahdesta mestariluokan ja/tai voittajaluokan koirakosta sekä kolmesta avoimen ja/tai alokasluokan koirakosta. Minimivaatimus joukkueeksi on kaksi alemman- ja yksi ylemmän luokan koiraa. Vaikka joukkuemestaruuskilpailu onkin epävirallinen, on joukkueen jäsenten oltava samasta yhdistyksestä ja yhdistyksen kotipaikan tulee olla Etelä-Hämeen kennelpiirin alueella."

Toko:

"Joukkuemestaruudesta kilpailevat korkeintaan viisikoiraiset joukkueet. Joukkue voi muodostua kahdesta erikoisvoittaja tai voittajaluokan koirakosta sekä kolmesta avoimen ja/tai alokasluokan koirakosta. Minimivaatimus joukkueeksi on kaksi alemman- ja yksi ylemmän luokan koiraa.  Vaikka joukkuemestaruuskoe onkin epävirallinen, on joukkueen jäsenten oltava samasta yhdistyksestä ja yhdistyksen kotipaikan tulee olla Etelä-Hämeen kennelpiirin alueella."

PM -kokeen säännöt tarkemmin Etelä-Hämeen kennelpiirin sivuilla: