Rally-tokon koulutuspäivä 24.11.2019

9.10.2019

RSKK järjestää 24.11. klo 10-16 rally-tokon koulutuspäivän. Kouluttajana toimii rally-tokon ylituomari Krista Karhu. Koulutus pidetään RSKK:n hallissa. Koulutuspäivä jaetaan puoliksi alemmille (ALO/AVO, 5 koirakkoa) ja ylemmille luokille (VOI/MES, 5 koirakkoa). Päivän ohjelma ja aikataulu tarkentuu myöhemmin, mutta luvassa on ainakin ratatreeniä.

Koulutuspäivän hinta koirakolle on aktiivisuusvelvoitteen täyttäneiltä ja hallimaksun suorittaneilta 20€ ja muilta jäseniltä 40€, kuunteluoppilaat 5€. Sitovat ilmoittautumiset 17.11. mennessä osoitteeseen katariina.koskinen @ outlook.com (poista välit). Ilmoita myös koirakon luokkataso. RSKK:n jäsenet etusijalla, muut paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.