Tokon kisaharkat 16.8.2020

31.7.2020

Tokon kisaharjoitukset 16.8.2020 alkaen klo 10:00 RSKK:n nurmikentällä luokille ALO, AVO ja VOI. Liikeenohjaajana Anni Roiha.
Jokaiselle koirakolle neljä omavalintaista liikettä kisamaisesti suoritettavana, liikkeistä suullinen palaute. Luoksepäästävyys harjoitusten alussa ja paikallaolo lopussa. Maksimi 10 osallistujaa, etukäteisilmoittautuminen ma 10.8. mennessä sähköpostitse osoitteeseen anni.roiha @ gmail.com (poista välit).
Koirakko voi ottaa kehätreenin maksimissaan kaksi kertaa. Osallistuja kertoo kehään tullessaan mitkä liikkeet aikoo tehdä. Osallistujille lähetetään maksutiedot, maksu tapahtuu ennakkoon. Osallistumismaksu 5€ jäsenille per kehäkerta ja 8 € ei-jäsenille per kehäkerta. Omat kapulat ja tunnarit mukaan. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä!